perjantai 15. toukokuuta 2015

SALON HEADLINE

Moikka taas ! Nyt olis aika vähän esitellä mun työssäoppimisliikettä, jossa siis olen ollut joka perjantai tässä jaksossa. Jokaisella luokkalaisella on oma liike ja nyt ajattelin vähän kertoa mun paikasta !



Eli siis, Salon Headline. Headline on 26 vuotta vanha yritys, joka panostaa mm. asiakkaiden viihtyvyyteen, työntekijöiden kouluttamiseen ja ajan tasalla pysymiseen eri trendeissä. Headlineja on Salossa kaksi tasokasta parturi-kampaamoa ja yksi kauneushoitola. Itse harjoittelen pienemmässä liikkeessä Asemakadulla. 

 



Liikkeessä on ensin sisälle astuttaessa laaja tuotemyymälä, josta monet tulevat vain ostamaan tuotteita (mm.Wella, Goldwell, KMS, KC, Cutrin..) . Asiakkaita neuvotaan parhaan mukaan. Parturi on erikseen vähän sivussa (josta mulla ei tähän hätään näköjään olekaan kuvaa) ja kampaamo puoli on isompi. 

 Itse tykkään liikeestä todella kovasti ! Oon löytäny juuri mun tyylisen kampaamon !  Työilmapiiri on loistava, työntekijät ovat alansa ammattilaisia ja pitävät hyvää henkeä yllä. Taitoa ei tytöiltä puutu ja monet työntekijät osallistuvat kilpailuihin, mm. Goldwellin Color zoom ! Kyseisessä kilpailussa he ovatkin pärjänneet hyvin ! 



Asiakkaiden viihtyvyydestä pidetään huolta mm. kahvi- ja keksitarjoilulla. Lehtiä on myös luettavana ! Asiakas on tullut rentoutumaan ja pesupaikalla saa jalat ylös ! Varmasti monessa kampaamossa on tämä toiminto, mutta mulle se oli suuri "Wau", sillä asiakas pääse makuuasentoon. 

Ammattitaitoa ei siis puutu ja ilmapiiri liikkeessä on loistava.

Tossa linkki nettisivuille, ja Headlinehan löytyy myös Instagramista ja Facebookista ! Käykäähän tykkäilemässä ! 

-Susanna





1 kommentti: