torstai 12. helmikuuta 2015

Permikset - Perms

Moi ! Nyt tulee ihan pienen pieni postaus, jossa kerron muutamista permiksistä mitä oon tehny. Eli tein mun kaverille permiksen, josta en löydä kuvia (?) Mutta tein myös mun siskolle, jolle siis tein monivärjäyksenkin. Tässä kuva !

Hi ! Now I will write a very short post cos I have sooo much to do.. Post about perms by me !  I did perm for my bigsister.. 
Tein permiksen spiraalina. Oon kyl tosi tyytyväinen ! Ja nyt muita permiksiä jotka on tehny mun kaveri Elina. Olen kyllä tehnyt kyseiset rullaukset mutta kuvan otto unohtuu AINA... eli 1. Viuhkarullaus 2. Spiraali (pitkille) 3. Tiiliskivi 4. Perusrullaus.

-Susanna

4 kommenttia:

  1. Tuo eka kuva on ihan mahtava:) Olen itse ottamassa piiitkästä aikaa permanenttia ja olen nyt viikon verran selaillut nettiä tuntikaupalla etsimässä sellaista kiharaa mitä mahdollisesti voisin tavoitella:) Ja tuo on just se mitä pyydän kun menen kampaajalle, ihan täydellinen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ! Mun sisko kovasti tosta kiharasta tykkäs ja hyvin on pysynytkin. Aika pienillä rullilla sain tehä, mutta kuten sanoit lopputuloksesta tulee tosi hyvännäköinen ! :) Todella vähän löytyy netistä hyvää realistista permistukkaa, joten loistava juttu että löysit täältä sellaisen ! ei oo rautaa eikä fööniäkään käytetty kuvan hiukseen yhtään, lämpökoneella kuivatettiin jotta kihara säilyisi mahd. hyvin :)

      Poista
    2. Nimenomaan! Jos ettii googlesta tms kuvia permiksistä niin suurimmaks osaksi tulee kuvia joissa kampaus on selvästi saatu aikaan ihan normi-kampausrullilla eikä permanentilla:) Mut on hyvä että ihmiset alkaa taas vähemmän pelätä tuota permiksen ottamista kun yleensä itsellä ainakin sellainen kokemus noista että jos se onnistuu huonosti niin se ei ole tehty oikein:) Ja suhteellisen helppo hiustyyli vieläpä!:)

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista